CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 5, 2009

Kesian dia...

Alahai.. bkn kesian kt sape2 pn.. Kesian kt hero saya.. Ye la sejak blik dr kg ni dia mcm org hilang arah plak.. Bukan pe kan kt kg dia bbs bermain n buat ape sja yg dia suke slma 2 mggu.. Dan2 tba plak dia trpksa berkurung blik bila dh blik sni.. Ksian giler tgk dia.. Tiap2 kali amik dia kt umh umi dia,dia dh xbg can saya nk smbg2 jap,trus trik ajk blik.. dia boring sgt trkurung sharian dlm rmh. Pastu bila dh smp kt umh yg dkt secotek tu dia buat hal xnk trun keta plak siap tnjuk2 ajk jln2 lgik.. adussss siannya.. Pastu mengikut sumber2 yg bleh dipercayai(umi die la), skang ni bila mak bapak kwn2 dia dtg je amik ank2 dorg,dia siap ngikut nk blik skali.. Ye la mak bapak dia ni slalu amik lmbt.. Nak buat camna dh blik keja lambat.. Mama n papa bkn sngaja syg.. Pastu bila Abah(suami umi) dia blik je keja,mmber blum msuk umah,bru jek bkk pntu dia dh trik tgn ajk kuar.. adoooiii nape la ank aku jdik camtu.. Prangai spa la yg dia ikot sgt suke brjalan..(hak3...)

Dan dgn azam dan semangat berkobar2 didada... sy berjanji akn blik keja awal ari ni sbb nk trus p amik dia n bwk dia main2 dlu kt playground.. dan azam saya sebaik sja 4.30pm tiba akan ku punch kad n berlari pulang menjemput hero ksyanganku................. Tapi.............. Malangnya....walaupun jam sdh mnjangkau ke angka 5.00pm...sya msih trcongok di ofis menelaah keja yg ntah bla akn habis... Adoi..xpe2,kol 6 mama blik syg.. Kta p main2 kt playground ehh... Sian ariq kan....Tapi kalau dia dok umh pn idok le dia smp mcm aymm berak kapor kalu xleh kuar jnjalan.. Kalu kita biarkan je pe yg dia buat,dia main la sorg2... pastu bila dia igt blik yg sbnrnya dia tgh kbosanan,bru le dia mula mmbrontak blik.. Mula la nk trik tgn org ajk ke pintu n tnjuk kuar..
Xpe syg.. papa dh jnji ngn mama ari sabtu ni dia nk bwk ariq p tgk GENG (Upin & Ipin).... Btol3... Hik3.. sbnarnya mama yg terlebih xcited.. wakakakak





2 comments:

axie said...

kak g nak alamat
nak bagi kad
azie bagi untuk kak shad, kak wati, kak y sekali boleh?

naz arique said...

Alahai.. azie..mcm la jauh bebenor.. meh le anta kt opis.. jln kaki je smp.. hik3..