CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 10, 2009

Ikhtiar...ikhtiar...

Assalamualaikum....
Entry lpas sya ade citer psl bby dalam prut ni menyonsang kan?? Sekarang ni dh msuk 35mggu,doc bg msa lg 2mggu utk bby ni psing blik... Tp dia dh sound awl2 jgn nk cba2 psing cara kg atau brurut @ apa2 saje yg mmbahayakan... Tp kalu stakat nk mtk2 org2 tua jmpi2,doa2 n buat air pnawar tu ok la... xde mslah...
So,ari ni ats nsihat n pndngan org2 skeliling,sya akan pegi la jmpa dgn bidan kampung tu yg dikenali dgn nma tok lang d ats sbb musabab itu... Dia nk buat cane xtau la lgi.. Tp dgr2 cite dia pgg prut n bca2 jmpi je... Insyaallah mdah2 an dgn izin-Nya bby sya ni akan brpsing blik ke kdudukan yg spatutnya...
Agaknya dia pning kot kpala dok kt bwh kaki kt ats... Sbb tu dia xnk psing2 lgik... Hak3.. Tp papehal pn,tawakkal je la,sumenya ketentuan Nya... Kalu ikhtiar cane skalipun kalu Dia x izinkan,xdapek jgk.. Adoi pnat!!!! Ok laa... nk baring jap.. Lenguh!!

1 comments:

naja said...

Dah dok sana.. kalo masih lg di sini bley kak naja sajes satu bidan terel dok kat Ijok.

Dulu masa perut knaja turun bawah usia 5 bulan kandungan dia urut bawak naik.. alhamdulillah. Kalo tidak maybe lahir awal.. Pernah jugak tanya kalo songsang boleh tak dia buat, insya allah boleh. Apa2pun knaja doakan semoga semua selamat untuk awak...