CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 5, 2010

Hehehe..mengigau..

Salam sume.. Stelah bertahun2 sya x update mahupun menjengah blog ni,akhirnya gatal tgn jgk ari ni nk bkk bnda alah ni.. mmm terbuka pintu hati di bulan yg mulia ni.. Amin..
Dah lma bertangguh nk bkk n story sket2 citer2 wpun xmnarik mna pun..xtau la kot2 yg ni pn akan bertangguh jgk...

Mmmm pada suatu ari..sya n famili pegi la satu majlis knduri kesyukuran kt umh x skulmate sya n hubby.. Then smp2 je kt ats jmbatan yg mmg fames dgn kesesakan kt klantan ni,keta ktrg mampus kehabisan myk..huk3..sadis2!!! Ank2 pda msa tu dua2 tgh tido.. Pe lg,xsmp 5mnt peluh jantan betina sume kuar,panas kt luar yerik tang2... Tp Alhamdulillah sgt2 bab ttba mncul la satu teksu ni yg tetiba stopkan keta dia dpnketa ktrg n xsemena2 kuarkan tali dr bonet keta n xsmpat hubby nk kuar dr keta @ mengucapkan sepatah 2 kata,pakcik tu td trus bertindak pantas melakukan keja2nya mngikat keta ktrg n disambung pd bontot ketanya n selepas selesai kejanya,di mnunjukkan bhsa isyarat yg sya n hubby jelas emahami maksudnya berbunyi..eh xde bunyi..yg keihatan begini maksudnya..

"Kejap,sy tarik keta ni smp lepas jambatan ni.. keta dh jem gilos kt blakang nun"
Huhu.. lega ada jgk hamba Allah yg Allah turunkan disaat2 hambaNya dlm kesusahan macam ni.. Pastu,ditarik la keta kami perlahan2 smp lepas jambatan Tesco tu.. n sekali lg lega sbb pas je jambatan tu ade petrol pump berderet2..siap bleh pilih nk isi myk pe..ngeh3...

Pastu kami pn smbg la pjalanan ke tmpt yg dituju dgn pnuh aman n harmoni... Alamak..sebenarnya bkn nk citer psl keta mati pn..ade bnda lain nk di ceritakan sebenarnya..
Mcm ni.. sbenarnya hubby dh bgtau psl kwn fb dia yg 1 sekolah dulu rmai yg dok tya cane sya n hubby bleh bersama smp berkahwin.. Ye la ktrg dulu 1 sekolah sume,1 kg lak tu..tp xde plak dgr cite @ ura2 yg ktrg kapel ke hape.. tup2 jmp blik ngn kwn2 lma dlm fb,tgk2 dh kwin n beranak 2.. So,ramai la yg nk tau.. N nk dijadikan cerita msa ktrg p umh Kak Na ari tu,de yg cuit2 soh tyakan bgaimana bermulanya kisah antara kami hingga membawa ke jinjang pelamin...Hehhe.. hubby pn pggl sya,gtau ttg soalan cepumas member dia tu.. Hehehe... Panjang ceritanya.. Tp,sya bertekad kisah antara kami bermula bgaimana kami bertemu,bercinta,bertunang n akhirnya berkahwin akan sya ceritakan utk x mghampakan sume kwn yg heran cmna kami berdua leh bersatu.. Hehehe.. Harap dpt tunggu n ikuti kisah kami...

3 comments:

eda said...

bersiri jgk ei ni..?
huhuuu...

naz arique said...

hehehe.... bkn mniru ok,ciplak sket jer.. tu pn sbb de permntaan..hoho..

eda said...

ok baek la..
ciplak kira di maafkan ei sebab bkn meniru...
ihik3...