CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 22, 2010

Cerita Lapuk 9 (Saya jadi ahli Cosway)

Yeeehhaaaa!!! Yess!! Saya jadi ahli Cosway.. Hahaha org lain dh berkurun jadi member,saya baru nk bising jadi member... Watever!!! Stokis Cosway ni baru di bukak di pekan Jelawat.. Tempat yg ari2 saya lalu pegi dan blik keja.. So,xcited la nk register member sbb saya mmg salah sorg peminat brg2 Cosway.. Produknya sgt bagus dgn harga yg sgt berpatutan.. Itu yg saya suka.. Cuma brg2nya x dpt apa2 potongan harga utk member,hanya dapat kumpul point n coupon utk redeem brg2 nnt.. Xpe,saya suka...


Haaa... Ini kad ahli saya... Boleh je kalau sapa2 nak amik no ahli saya tu n pakai utk beli brg2 cosway.. Saya x kisah... Hehehe..siap wakaf lagik... Cumil kad nya,mcm credit card pn ada gak...

So,pe lagik..saya yg tgh xcited ni pn membeli lah utk kali pertama dalam sengkek2 gaji blum dapat nih..huwaaa!!!

Barang 1... PESONA Sheer perfection Loose Powder... Keterhegean melampau..huhu.. yg ni murah je..RM14.50... Sgt best!!


Barang 2... PESONA Lasting Perfection Liquid Foundation... Dah lama makcik nak beli foundation kan...Tp x terbeli2 jgk... Sbb nya bkn apa.. Xpakai pn,saja nk tambah koleksi.. Harga RM10.90..

Barang 3... The fames product of Cosway... MIYAMI Two way cake SPF15... Sgt lah best ini brg.. RM19.90...


Barang 4... Haa sebenarnya yg ni xde dlm plan.. Tapi msa kt kdai tu,saya mengetest la sume perfume yg ada kt situ.. Tetiba teruja plak dgn bau Ever After dari Designer collection ni... So,pe lagik,sambar la satu.. RM19.90..


Barang 5... Ok,dah setel barangan penjagaan peribadi.. Saya beli ni utk memudahkan kerja men iron ok.. dan baunya sgt lah wangi.. sgt sesuai terutama utk iron baju batik yg nak dipakai pd hari kamis.. hehe.. POWER MAX Ironing Aid RM4.80 sajo..

Barang 6... POWER MAX Bathroom Cleaner.. Ini adalah suggestion dr officemate saya yang memang pengguna ttp benda alah ni.. Katanya sejak dia pkai yg ni,dia x tukar2 yg lain dah.. Lgsg x tergugat dgn mana2 produk yg seangkatan yg diiklankan di tv @ tepi2 jalan @ mana tempat yg dikunjungi sebab kepoweran produk ni sgt bagus dan terbukti berkesan.. Saya pn beli lah nk test kan.. Dannn...Yes!! Saya jatuh cinta dgn produk ni.. Sgt la bagus dan dapat menyental segala sisa2 air yg kekuningan yg melekat di lantai toilet saya yg berwarna putih dan skarang toilet saya kelihatan seperti baaarrruuu!!! Harga?? RM7.20..


Barang 7... POWER MAX Toilet Blu.. Sebelum ni saya selalu guna yg Gudmaid kan.. Tp bila dh ada yg Cosway pya,saya pn beralih arah la.. hehe harga RM7.20


Barang 8... HEALTH CLUB Digital Thermometer... Yg ni saya beli sbb sng utk cek temperature anak2 kan.. Harga RM9.90...
Itu saja barang2 yg saya beli utk kali pertama shopping @ Cosway... Hehe

3 comments:

cinta hati buncit said...
This comment has been removed by the author.
cinta hati buncit said...

salam kak .. sy ambk ye no cosway tu .. tq :)

Unknown said...

Terima kasih sudi share no cosway nya kak. Nanti kalau pergi cosway bolehlah guna. Minta halal ye kak