CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 24, 2011

Halusss..........

Mmmm kasar pn ada,tp saya nk yg halussss jgk...hehe... Apa yg halusss sgt tu?? Huhu... Selepas saya ditawarkan jawatan saya skarang ni,utk mendapat pengesahan dalam jawatan,saya dimestikan melalui satu temuduga Tapisan Keselamatan (tapisan halus) yg dihadiri oleh panel penemuduga dr pihak polis Bukit Aman.. Kalau nk ikutkan saya mmg dh cnfirm berkhidmat dlm gomen ni..tp sbb bertukar jawatan kan.. Kna la melalui proses cnfirmation lg... Sapa suruh bertukar2 post kan... Ok2... Kisahnya,dalam masa setahun camtu saya dh setel sume syarat2 utk pengesahan jawatan seperti exam undang2,exam jabatan,kursus induk umum n kursus induksi khusus...Cuma satu je yg x lepas lg iaitu temuduga tapisan halus.. Nak dijadikan cerita plak,masa penempatan saya kt Kedah dulu,pihak pentadbiran x hantar permohonan utk temuduga tersebut.. Nak xnk,bila blik ke Kelantan saya pn isi semula prmohonan tu n hantar semula... Dah tu,lagi melambatkan proses bila borg saya dikuiri 2,3kali sbb x lengkap lah,tertinggallah n mcm2 lagi lah.. aduhhh... Tp akhirnnya.... Syukurrrrrrrrrr Alhamdulillah sbb masa saya tgh melayan para audit yg dtg buat audit kt pejabat saya menerima berita gembira apabila dapat surat penggilan temuduga tu... Kt Kelantan ni,nama saya sorg saja yg naik.. Geng2 yg lain belum lagi...huk3... Sabar yer korang... Ini ler suratnyer.....hehe

Maka,sebaik saja tiba hari keberangkatan saya,berangkatlah saya ke sana seorang diri,hari kenduri umh pak cik saya lak tu.. Tp sempat lah saya menyertakan dulu dlm majlis tu sebelum berangkat tuh...
Masa ni segalanya telah selesai... Bertudung kuning adalah pengadil saya yg menggantikan my bestfren yg sepatutnya hadir bersama2 saya dalam temuduga tersebut.. Tp disebabkan masalah yg x dpt dielakkan,saya pn membawa kawan yg dh memang kerja kt Putrajaya terus...hehe selesai... Chau!!

1 comments:

muzalifah tajudin said...

Salam. Sis, boleh tahu tak apa soalan yang ditanya? Saya ni hanya pengadil je, tp cuak jugak.