CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 23, 2011

Kesian anak2 saya...

Kesian ngn anak2 saya sekarang ni dh jarang ktrg nk bwk dorg kuar jln sbb mama papanya sibuk kalahkan menteri kan... Siangnya mama keja,malamnya plak bisnes pasar malam... Nak2 skang ni dalam seminggu,sehari je saya keja kt pejabat sendiri,selebihnya kena ke pejabat kat wisma Kota Bharu...

Khamis minggu lepas,sebab kesiankan anak2,pagi nya saya suruh hubby yg hantar saya ke pejabat sbb ptgnya plan nk bwk anak2 jalan n makan2 lepas keja... Bukan ke mana pn..KB Mall jer.. Saja nk lepas anak2 main sepuas hati dia sambil beli baju seluar utk dorg selai dua....

Mmmm anak2 kita lepaskan dorg main... hehe... Setiap kali ke KB Mall,mmg xde tmpat lain la, Abg Long mmg dh hafal tempat ni.. Sini je yg dirg nk terjah.. Mama nk belek2 pakaian pn x senang...





Lepas tukar token,dorg pn mula la menerjah satu demi satu menan kt situ...











Adik pn skarang dh x terkawal.. Pandai pilih2 sdiri dh... Soh naik sama2 ngn abg xnk...





Masa hubby p amik saya balik keja,pyalah terkejut saya sbb dia pakaikan adik baju yg dh ketat dgn seluar pn dh senteng paras betis.. Apaa daa.... Dah alang2 belikan dorg baju,saya pn apa lagi,pakaikan terus...hahahaha




Haa... dh persalinan baru...




Abg Long saya belikan kemeja sbb kemeja dia yg lama sume dh jadi adik punya....


















Dah lepas abiskan 10 token,ktrg pn menuju ke KFC utk menikmati hidangan baru O.R Chicken Chop...huhu.. Anak2 mesti ada chicky meal dorg... Bukan nk makan pn,nk menan jer...
































Wah...! Adik sibuk nk makan sidri...




Tgk tu!!















Selesai.... Chau!!

0 comments: