CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 10, 2009

Akhirnya....

Alhamdulillah... setelah sekian lama menunggu... akhirnya yg ku tggu menjelma jua di depan mata.. Yer.. surat itu..surat dari SPA..kalu korg sume nk tau,alamat surat menyurat saya slalu guna alamat kampung je.. senang dan selamat. Sbb kt sni biase la selalu berpindah randah kan.. Mcm x best je nk pkai alamat yg skejap2 tu.. So,surat tu dirasmikan dahulu oleh mak pak ku yg terlebih2 xcited dri ku... ceewah.. xpe lah,jnji bahagioss...

Then.. dan2 tu jgk,time posmen pn de lg mnapak kat stu,ayh pn mengecall bgtau psl brita yg bery2 d' mabelesss gitu.. (kelip2 mata smbil pgg pp) trus soh ayh pos kan surat tu ke sini sbb ade tndkan susulan nk kna buat kan...so,kesahnya,smp la surat tu hari ni.. acik sukak..

To kak fina kalu bca blog ni.. nanak la sedih2 wokey.. daku akan ttp mgingatimu walau dimana pn daku berada... cewahh..

2 comments:

axie said...

kak G ke ni??

naz arique said...

aii.. yela azie..kak G le ni.. hehe sowi baca blog azie xpnh tggl jejak..